välkommen till min blogg

Hej fina! Johanna heter jag och detta är min nya blogg som kommer bestå att allt det fina livet har att erbjuda. Jag är såld på mode och det tror jag ni så småningom kommer att märka, fotboll är också ett brinnande intresse och likaså fotografering.
I juni slutade jag nian och var redo för ett sommarlov fyllt med lycka, äventyr och kompisar. När augusti snart stod vid dörren och det inte fanns många dagar kvar utav friheten kom vemodet krypande. Jag visste att det snart var dags att lämna lilla Bjärred och inta stora staden Lund. Nu kommer jag under mina kommande tre år att befinna mig på Katedralskolan där jag går samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning beteendevetenskap. 
Min fria tid kommer gå åt till att räffa kompisar, plugga och nu också blogga. 
Hoppas ni tittar in igen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0