VACKRA ARILD



















I förrgår var jag på utflykt med mina tjejer. Vi bestämmde oss för att åka till Arild som alltid är så vackert på sommaren och vi blev verkligen inte besvikna. Vi badade vid några klippor som ni kan se på de första "bad" bilderna, åt god men dyr lunch, åt glass och fotade i massor. Räknade bilderna när jag kom hem och det var över 200 stycken haha. Här är i alla fall några som beskriver vår dag perfekt. Älskar er tjejer ni är bäst! 

Ber också så mycket om ursäkt för den dåliga bloggningen, har inte riktigt haft motivation till det men nu när jag har nytt material känns det riktigt bra igen! Ha en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Wihlen

Bästa dagen och suuuuuperfina bilder, puss på dig!!!

2014-07-31 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0