BRUNCH DELUX







Igår hade jag och tjejerna brunch hos Malin, och jisses vilken matkoma jag var i efteråt! Men söndagsångesten var som bortblåst och tur var väl det för nu börjar tre veckor av plugg nonstop. Sju prov innan jag går på lov, men det ska jag klara! Med motivation som denna ovan känner jag mig riktigt taggad! 

Hur som helst, angående bloggandet de senaste veckorna har jag helt ärligt inte haft någon lust. Jag har varken haft motivation till att fota eller överhuvudtaget skriva något. Beror antagligen på att hösten nu är här och att det är mörkt när man kommer hem från skolan plus skolan som tar upp så ofantligt mycket tid. Sen ska man hinna träna, träffa kompisar och ha tid över för sig själv. Därför har jag medvetet prioritera bort bloggen. Men nu ska jag i alla fall försöka skriva några gånger i veckan och förhoppningsvis lite mer på helgerna då jag kan gå ut och fota lite. 

Hoppas ni har varit okej med detta, jag går ju bara tvåan en gång så det är nu det kommer va som värst. Om några veckor när allt blir lugnt igen kommer jag ha mer tid över för det jag tycker är kul och mår bra av och då kommer också bloggen få mer uppmärksamhet! 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0